poniedziałek, 21 października 2013

Ankieta dotycząca zakupów dwóch ostatnich nowych podręczników RPG

Mam dla was dziś krótką ankietę dotyczącą waszych ostatnich zakupów nowych podręczników do gier fabularnych. Oczywiście wiem, że ani grupa nie będzie reprezentatywna, ani że to specjalnie naukowe podejście. Potraktujcie to jako swoistą zabawę. I dla zabawy też pytam - bo nie mam zamiaru tych danych wykorzystywać do otwarcia żadnego interesu, ani też wykorzystać ich w inny sposób. Wyniki ankiety ładnie obrobię i zaprezentuję wam za 14 dni. Zapraszam do udziału. Wypełnienie zajmie wam 1 minutę.


12 komentarzy:

  1. A po co ci to?

    Ogólnie to nie wiedziałem jak zaznaczyć pierwszą opcję, bo w moim przypadku była to cała paczka pedeefów na cdp. Ale potraktowałem to jako jeden podręcznik. Może być?

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram wątpliwości przedmówcy. Zrobiłem tak samo dla spójności. A w szczegółach mój ostatni zakup wyglądał tak:

    Podsumowanie zakupów:
    Nemezis: Eclipse 5,19 zł
    Światotworzenie 3,99 zł
    Almanach Superbohaterów 3,99 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłem całego Wolsunga. W końcu może zobaczę z czym to się je.

      Usuń
  3. Spodziewałem się tego rodzaju problemów - róbta, co chceta. A po co to? Nie wiem, tknęło mnie już jakiś czas temu, że rozrywkę kupuje się też zagranicą. Przy okazji chciałem w nienaukowy sposób zobaczyć jak stoi sprawa z papierowymi podręcznikami, a także sprawdzić, czy jak już kupujemy od imperialistów to jakich dewiz używamy - innymi słowy czy eksportujemy pieniądz do strefy europy czy za ocean.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nikt specjalnie tego mi to nie będzie trolował, ale cholera wie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też poszła paczka papierowych dodatków do NS, wpisałem dwie losowe pozycje z listy.
    O dziwo o ile większość RPGów kupuję na DTRPG albo Amazonie, zdarza mi się kupować jeszcze na Rebelu, w Bardzie, Plan-szy albo Gnomie. Wychodzi czasem taniej i podręczniki ściągają szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wątpliwość co było przedostatnie, ale ostatnie 50zł poszło na AW (papier+PDF). Wcześniej pewnie coś elektronicznego z DTRPG (ok. 10..15$).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie was widzieć - do diabła, jak się pojawia kwestia kasa / rynek / na co wydaje, to walą panie i komentują jak szaleni i to nie na G+

    OdpowiedzUsuń
  8. "... to co nas podnieca, to się nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa, to sukces pierwsza klasa ... "

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz znowu jest boteksowy "Botejko", a Nukereal zajmuje się sprzedażą laptopów i komputerów, ajfel nie napisał nic od pięciu lat...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie te ładnie obrobione wyniki ankiety, że tak się grzecznie spytam?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykorzystał nas niecnie i sprzedał wyniki konkurencyji!

    OdpowiedzUsuń