Dziadblog
Ale proponuję Wam coś innego – spróbuję pomyśleć
o problemach i zagrożeniach jakie niesie za sobą improwizacja –
pomyślę nad tym, co może pójść źle. Nie po to by nie
improwizować, a by określić na co uważać. W końcu znajomość
ryzyka to jeden z kluczowych elementów unikania problemów. Gotowi?
To jedziemy.
Triki
Mocny patent fabularny wymaga czasu. Owszem, czasem wpada od tak,
podczas jazdy autobusem, oglądania filmu, czy słuchaniu opowieści, ale
sam patent wymaga oprawy, tła, wrzucenia w pewną dynamikę, rozrysowania
lin fabularnych i związków przyczynowo-skutkowych.
Karp
Nie ma recepty na sesję idealną uwzględniającą stopień przygotowania i
improwizowania MG, bo to kwestia za bardzo zależna od osobistych
preferencji.
Przypominam także, że Trzpień Władzy i Sworzeń Zagłady oddałem w ręce Pafnucego - bezkompromisowego fana Warhammera edycji najpierwszej, który pyta: W ile systemów grać? w ramach edycji o numerze 46.
Oł yeah! Jeden głos, i to nie mój :P
OdpowiedzUsuńPrzyznać się, kto głosował na pana zboczeńca?
Nie ja, ja Drachowałem.
OdpowiedzUsuń