niedziela, 19 maja 2013

12 powodów dla których warto robić postać w WFRP 1 edycji

Niepowtarzalny klimat Warhammera 1 edycji. Dzisiejsza tabletomania nie potrafi wydać z siebie takich ilustracji.
  1. Ponad 100 profesji 
  2. Prawie 100% losowości podczas kreacji bohatera 
  3. Postać gotowa w 10 minut
  4. Możesz grać w roli, której nigdy byś sam sobie nie wymyślił
  5. Grasz tym kogo wylosujesz, a nie tym kto w drużynie potrzebny...
  6. ...bo każdy się przyda...
  7. ...nawet jeśli już taka profesja jest w drużynie...
  8. ...a nawet jeśli wszystkie postaci są tej samej profesji... 
  9. ...no i jeśli nie podoba ci się wylosowana profesja, zawsze możesz ją zmienić...
  10. ...A w końcu i tak zmienisz.
  11. Kreacja bohatera to proces zaskakujący i zabawny 
  12. I masa inspiracji dla gracza i mistrza gry

Udostępnione z Google Keep

3 komentarze:

  1. 1. zeps... ee, popraw statystyki elfów
    2. pozwól graczom wybrać sobie jedną umiejętność niezwiązaną z profesją (czyli zapewne czytanie/pisanie albo uniki)
    3. użyj generatora cech (i ew. imion) z Galerii Bohaterów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i chciałabym dodać, że przezajebista ilustracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. - Heh, wiecie co? Normalne może sobie nowego hero turlne...
    ..
    .
    (2 min później)
    - ...eee, znowu poganiacz mułów, w dupie z tym.

    Z tego powodu czasem profeskę się ustawiało samemu, ale nigdy taka postać długo oka nie cieszyła. Co losowane to losowane jednak.

    OdpowiedzUsuń