niedziela, 13 października 2013

Rzut Krytyczny - wygląda mi to na zmiany. Czy przetrwam?

Pewnie jesteście zaskoczeni, bo trwałem na posterunku od dobrych kilku lat, nie zmieniając munduru. Nosiłem się z tym zamiarem od dłuższego czasu i dziś rozpoczynam zmianę szat. Na razie przeszedłem na standardowy szablon blogera, który muszę sobie dobrze poukładać i trochę przemyśleć. Może macie dla mnie kilka rad?



Ta to ciągle ja i ten sam. Postaram się przywrócić tyle ze starego dizajnu, na ile będę miał czasu i ile będę w stanie. Co się zmienia?

  • Wstawiam opcję czytaj dalej - żebm mógł wrzucać więcej newsów i częściej aktualizować, bez strachu, że czytelnicy coś przegapią.
  • Dodałem drugą kolumnę prawej stronie - żeby było wygodniej
  • Usunąłem część zbędnych wigdetów - niestety także ten z bagna, który mi się totalnie rozjechał
 Wszelkie sugestie będą mile widziane, naprawdę zależy mi na waszej pomocy - znacie fajne miejsca templatkami za free? Polecacie jakieś rozwiązanie? Zostawcie komentarz.


4 komentarze:

  1. Tak, właśnie tu wpisujecie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na zmiany.
    A i "P.O.G.R.O.M" już nie obowiązuje od czasu publikacji wieści na Polterze pt. P.O.G.R.O.M Poltera. Jakieś k5 lat temu.
    Jak masz małą kwotę na AdTaily olej ich - teraz u nich ciężko cokolwiek zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. AdTaili zostawię jeszcze przez chwilę, to tej mitycznej stówy już niedaleko, zobaczymy co da się zrobić, ale znam życie, wiem, że będą chcieli mnie wydymać. Reklamy Googla, też wylecą jak znajdę chwilę. Link do ciebie poprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, ja również muszę czekać z AdTaily i AdSense...
    Wiem, że warto połączyć też komentarze z G+ - ja co prawda nie mam ale też szykuję zmiany - jak się uda przed wydaniem Anime Prime i reorganizacją Minusa.
    Dzięki za link.

    OdpowiedzUsuń